ایرانسل

ساخت وبلاگ

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت به کلیه کاربران سیم کارت اعتباری خود مجددا هشدار داد تا از سیم کارت اعتباری خود لااقل یک تماس صوتی یا پیامک ارسال کنند.در غیر این صورت بعد از گذشت 90 روز، در صورت استفاده نکردن از سیم کارت اعتباری خود،این اپراتور سیم کارت را سلب امتیاز میکند.از این رو ایرانسل سرویس حفظ شماره مهرفی نمود تا به وسیله آن کاربران بتوانند خطوط خود را بدون استفاده حفظ کنند.

سلب امتیاز سم کارت های اعتباری ایرانسل در صورت عدم استفاده از آن

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

لازم به ذکر است در صورتی که شماره تلفن اعتباری مشترک سلب امتیاز شود ، وی می تواند با تکمیل فرم مربوط به بازگشت اعتبار ، اعتبار قبلی خود را بر روی یک سیم کارت دیگر انتقال دهد.

توجه داشته باشید سیم کارت های اعتباری فعالسازی نشده شامل این طرح نیست. همچنین کاربران می توانند برای عدم سلب سیم کارت خود از روش های زیر استفاده نمایند :

۱. ارسال و یا دریافت پیام کوتاه

۲. ارسال و یا دریافت پیام چند رسانه ایی

۳. اتصال به اینترنت همراه ایرانسل

۴. دریافت شارژ از طریق خرید کارت شارژ ، شارژ مستقیم و یا دریافت شارژ از دوستان خود از طریق سرویس خط به خط

۵. برقراری تماس

۶. استفاده از سرویس حفظ شماره

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 282 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت: 14:43

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،نمایشگاه بین المللی الکامپ از 27 تیر ماه تا یکشنبه 30 تیر ماه 1398در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار میشود و ایرانسل مانند سال های قبل در این نمایشگاه حضور داشت.

برنامه های اپراتور ایرانسل در الکامپ 2019

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

ایرانسل برای راحتی کاربران خود همچون گذشته غرفه‌ های خود را به دوبخش  خدمات به مشترکان شخصی و سازمانی تقسیم کرده است، که در بخش خدمات شخصی به معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من»،حساب چندکاربره  و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازد.

  ایرانسل در بخش غرفه‌های بیرونی در محوطه نمایشگاه، مقابل سالن 38، به ارائه خدماتی نظیر تبدیل سیم‌کارت های 3G به 4G و ارائه مودم‌های اینترنت ثابت و همراه می‌پردازد

علاوه‌براین، ایرانسل در غرفه سالن 27خود با هدف ارتباط بیشتر با افراد مستعد همکاری و ایجاد روابط نزدیک بین منابع انسانی ایرانسل و متقاضیان شغل، حضور دارد و متقاضیان فرصت‌های همکاری می‌توانند با مدیران و کارشناسان ایرانسل گفت و گو کنند.

در بخش فروش سازمانی نیز خدماتی نظیر اینترنت اشیاء، شهر هوشمند وخدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری، WiFi شرکتی و محصولات متنوع دیگر، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌ها که برای آشنایی مخاطبان و ارائه توضیحات لازم به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در سالن 18 نیز به ارائه دستاوردها در حوزه تولید ملی می‌پردازد

توجه داشته باشید این چند روزعلاوه بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ 2019 جلسات سخنرانی با موضوعات روز تکنولوژی توسط معاونان، مدیران و میهمانان ایرانسل و شرکت‌های همکار این شرکت در بخش «الکامپ ترندز»، سالن 6، برگزار خواهد شد.

ایرانسل با توجه به اهمیتی که برای همکاری با استارتاپ‌ها قائل است، غرفه‌ای به منظور همکاری مشترک و معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل مثل چارخونه، گپ و نیوار در سالن 9-8  که ویژه استارتاپ‌هاست، تدارک دیده است. علاقه‌مندان با توجه به توانایی‌های خود می‌توانند جهت مذاکره و معرفی قابلیت‌های خود برای سرمایه گذاری در این حوزه، با متخصصان ایرانسل دیدار و گفت‌وگو کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 263 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 14:11

بنابر خبرهای اعلام شده،اپراتور ایرانسل به منظور حمایت از ناشران ،توسعه دهندگان و برنامه نویسان داخلی صنعت بازی رایانه ای، جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران که یکی از بزرگترین رویداد تجاری در خاورمیانه می باشد،از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران و با همکاری شرکت Game Connection فرانسه را برگزار کرد.

همایش و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران با پشتیبانی ایرانسل برگزار شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت از خدمات آن نیز بهره مند می شوند.

ارخونه ایرانسل با رشد چشمگیر سه میلیونی تعداد کاربر و افزایش قابل توجه درآمد در سه سال گذشته، امکانات فنی و بازاریابی نظیر اختصاص API های کاربردی، کیف پول اختصاصی برای برنامه، فروم اختصاصی برای گفتگو و پاسخ‌دهی به مسائل فنی، آماروید (سامانه تحلیل و بررسی آنلاین داده‌های برنامه)، ابروید (فضای اختصاصی رایگان برای توسعه برنامه و ذخیره فایل‌ها) و مجله چارخونه را با قابلیت استفاده برای تمام سیستم عامل‌ها ارائه کرده است.

این اپراتور، به منظور حمایت از ناشران، توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان داخلی صنعت بازی رایانه‌ای، با اپ‌استور چارخونه، که به عنوان دومین اپ استور بزرگ ایران شناخته می‌شود امکانات فنی و بازاریابی را به شرکت کنندگان‌ و حاضران در همایش و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران، TGC، ارائه کرد.

براساس امکانات فنی و بازاریابی ارائه شده، بازی‌سازها می‌توانوئ با مدل‌های کسب و در آمدی "فروشی"، "اشتراکی" و "درون پرداختی" با چارخونه ایرانسل همکاری کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 16:05

بر اساس گزارش های اعلام شده،طی سال های آتی میلیاردها شی در جهان به اینترنت وصل  می شوند،اپراتور ایرانسل نیز به عنوان اپراتور پیشگام در حیطه اینترنت اشیا و شهر هوشمند، سرمایه گذاری عظیمی را جهت راه اندازی سامانه دستگاه به دستگاه به عنوان بسترساز این ارتباطات انجام داده است تا با بهره برداری تجاری از آن امکان اتصال هزاران دستگاه و ارائه صدها سرویس گوناگون بر روی این بستر فراهم کرده است.

اولین تست موفقیت آمیز IPV6 بر بستر موبایل توسط ایرنسل انجام شد

علاقه مندان جهت خرید سم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

 ایرانسل که به عنوان نخستین اپراتور تلفن همراه ایران IPv6 را در تمام کشور به بهره‌برداری تجاری رسانیده، امکان استفاده تمامی مشترکین سرویس نسل 2، 3، 4 و 4.5 اینترنت همراه و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را از این بستر فراهم کرده است.

گفتنی است با توجه به توسعه کاربرد خدمات دستگاه به دستگاه و اینترنت اشیا (IoT) که می‌تواند منجر به برقراری ارتباط میان بسیاری از دستگاه‌ها مانند موبایل‌ها، دوربین‌ها، قاب عکس‌های دیجیتال و حتی لوازم خانگی بر بستر اینترنت شود، نیاز به توسعه پروتکل IP اهمیت پیدا می‌کند.

 

نسخه ششم پروتکل اینترنت یا IPv6 از فضای آدرس دهی 128 بیتی استفاده می‌کند که بهره‌گیری از 2 به توان 128 آدرس یکتا را امکان‌پذیر خواهد کرد. این در حالی است که نسخه چهارم پروتکل اینترنت یا IPv4 که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد، از استانداردهای قدیمی آدرس‌دهی است و فضای آدرسی 32 بیتی دارد.

ییچدیده‌ترین نسخه پروتکل اینترنت که به اختصار IPv6 نامیده می‌شود طبق پیشبینی‌های انجام شده به زودی جایگزین نسخه قبلی پروتکل IPv4 خواهد شد، همچنین جهت استفاده از آخرین پروتکل اینترنت (IPv6) لازم است دستگاه مشترکان از (IPv4/IPv6)اDual Stack پشتیبانی کند و در دستگاه‌های اندرویدی، در قسمت تنظیمات نقاط دسترسی (Access Point Names) لازم است که APN protocol بر روی IPv4/IPv6 تنظیم شده باشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 14:45

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور دوم کشور با فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان ایرانسل هم مانند اپراتور های دیگر (همراه اول،رایتل) در طی این ماه از طرح 5+55 جهت رفاه حال بیشتر کاربران دائمی و اعتباری خود برگزار کرد.

طرح تشویقی 5+55 ایرانسل برای مکالمه مشترکین در ماه رمضان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند و ضمن خرید سیم کارت،از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

مشترکین ایرانسلی می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*4444* طرح مورد نظر را فعال کنند، همچنین این امکان را ایرانسل جهت راحتی کاربرانش به وجود آورده است که با شماره‌گیری کد #1*4444* با توجه به الگوی مصرف به صورت روزانه بسته ویژه مکالمه دریافت کنند. به همین دلیل بسته‌های ارسالی برای هر یک از کاربران متفاوت است.

کاربران با فعال‌سازی این طرح می‌توانند پس آن که 5 دقیقه مکالمه درون شبکه داشتند، 55 دقیقه بعدی را در همان تماس به صورت رایگان صحبت کنند.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 17 مرداد 1398 ساعت: 17:35

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور دوم کشور ،که حاکی از آن بود اینبار اپراتور ایرانسل و شرکت مخابرات نیز دست به کار شدند تا بعد از همراه اول و رایتل تعرفه اینترنت خود را برای پیام رسان های داخلی مجاز کاهش دهند.

کاهش تعرفه اینترنت ایرانسل و مخابرات برای پیام رسان های د اخلی

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و ضمن خرید سیم کارت از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

شایان ذکر است هدف از این کاهش تعرفه که ساماندهی و حمایت از پیام رسان‌های داخلی می‌باشد، در حال حاضر برای 4 پیام رسان " گپ، آی گپ، بیسفون و سروش" تایید شده است.

شرکت مخابرات ایران و ایرانسل با هدف اجرای مصوبه 256 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه کاربران نهایی پیام رسان‌های مجاز داخلی را به ترتیب 75  درصد و یک سوم سقف تعرفه ترافیک بین‌الملل کاربران نهایی کاهش داده‌اند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 276 تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت: 13:01

براساس گزارش های اعلام شده از سوی ایرانسل،با توجه به نزدیک شدن به فصل جدید فوتبال و شروع پانزدهمین دوره لیگ برتر،در تاریخ 22 تیرماه 1394 در سالن همایش های برج میلاد با حضور ورزشکاران مربیان و مدیران ورزشی با پشتیبانی شرکت سیم کارت ایرانسل در سالن برج میلاد برگزار شد.

اپراتور ایرانسل حامی قرعه کشی لیگ برتر پانزدهم فوتبال
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

شایان ذکر است اسطوره فوتبال ایران علی کریمی ، بازیکن پیشین تیم‌ ملی ، بایرن مونیخ آلمان ، پرسپولیس و تراکتورسازی و مجید نامجو مطلق ، بازیکن سابق باشگاه های استقلال و پرسپولیس و غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه ی فدراسیون فوتبال ، قرعه کشی لیگ برتر پانزدهم را انجام دادند.

فصل جدید لیگ برتر از ۸ مرداد ۱۳۹۴ آغاز می شود. امیدواریم در لیگ پانزدهم شاهد مسابقات زیبا از تمامی تیم های حاضر باشیم.سخنرانی این مراسم بر عهده معاون وزیر ورزش و جوانان سید نصرالله سجادی و رئیس سازمان لیگ مهدی تاج بود.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 15:40

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت برای کلیه کاربران سیم کارت های اعتباری و سیم کارت دائمی،بسته های اینترنت همراه ایرانسل را مقرون به صرفه و بدون محدودیت سرعت در همه مناطق تحت پوشش سرویس های نسل دوم (EDGE) و نسل سوم 3G که بیش از ۲۷۰ شهر را تحت پوشش خود قرار داده است و نسل چهارم (4G/LTE) که در بیش از ۶۰ شهر فعال می باشد را عرضه کرده است.

بسته های مقرون به صرفه اینترنت ایرانسل معرفی شد

در واقع شرکت ایرانسل خود را به عنوان ارزانترین اپراتور در خصوص تعرفه های اینترنت همراه در کشور معرفی کرده است. بسته های جدید ایرانسل در ۶ دسته مختلف با اعتبار زمانی روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله با حجم ۱۵ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت به مشترکین ارائه کرده است.

در جدول زیر می توانید تمامی بسته های جدید ایرانسل را مشاهده نمایید :

مهلتاستفاده

حجم

قیمت

کدفعالسازی

سرعت

۱ روز

۱۵ مگابایت

۵۰۰ تومان

۱#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۰ مگابایت

۹۰۰ تومان

۹#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۲۰ مگابایت

۱۸۰۰ تومان

۱۲#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱ گیگابایت شبانه

(فقط اعتباری)

۱۰۰۰ تومان

۷#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۰۰ مگابایت

(فقط اعتباری)

۲۵۰۰ تومان

۵#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰ مگابایت

شبانه ۱۵۰ مگابایت

(فقط اعتباری)

۱۲۰۰ تومان

۶#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰۰ مگابایت

۶۰۰۰ تومان

۳#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

 

۷ روز

۴۰ مگابایت

۱۵۰۰ تومان

۸#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۶۰ مگابایت

۲۰۰۰ تومان

۱۰#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰۰ مگابایت

۲۵۰۰ تومان

۲#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۰۰ مگابایت

۴۰۰۰ تومان

۳#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۰۰ مگابایت

۵۰۰۰ تومان

۱#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵ گیگابایت

۱۷/۵۰۰ تومان

۱#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۶۰۰ مگابایت

شبانه ۲/۴ گیگابایت

(فقط اعتباری)

۸۰۰۰ تومان

۵#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰۰۰ مگابایت

۹ شب تا ۹ بامداد

(فقط اعتباری)

۴۰۰۰ تومان

۱۱#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

 

۱ ماهه

۲۰۰ مگابایت

۵۰۰۰ تومان

۱#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۵۰ مگابایت

۷۰۰۰ تومان

۱۰#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۴۰۰ مگابایت

۸۰۰۰ تومان

۱۱#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱ گیگابایت

۱۳/۰۰۰ تومان

۷#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵ گیگابایت

۲۰/۰۰۰ تومان

۲#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰ گیگابایت

۳۲/۵۰۰ تومان

۳#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۰ گیگابایت

۵۰/۰۰۰ تومان

۴#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۴ گیگابایت شبانه

(فقط اعتباری)

۱۰/۰۰۰ تومان

۹#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰۰ مگابایت

۲/۵ گیگابایت شبانه

(فقط اعتباری)

۱۰/۰۰۰ تومان

۶#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

 

۳ ماهه

۶ گیگابایت

۲۵/۰۰۰ تومان

۵#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۹ گیگابایت

۳۲/۵۰۰ تومان

۶#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۲ گیگابایت

۳۷/۵۰۰ تومان

۷#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۵ گیگابایت

۴۵/۰۰۰ تومان

۸#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۸ گیگابایت

۴۷/۵۰۰ تومان

۹#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۰ گیگابایت

۶۰/۰۰۰ تومان

۱۰#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰ گیگابایت

۷۵/۰۰۰ تومان

۱۱#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

 

۶ ماهه

۹ گیگابایت

۳۵/۰۰۰ تومان

۱۲#*۴*۵*۵۵۵*

نامحدود

۷۰ گیگابایت

۱۳۰/۰۰۰ تومان

۱۲#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

 

۱ ساله

۱۲ گیگابایت

۴۲/۰۰۰ تومان

۱۳#*۴*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰۰ گیگابایت

۱۷۵/۰۰۰ تومان

۱۳#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398 ساعت: 13:54

براساس گزارش های اعلام شده،شرکت سیم کارت ایرانسل جهت جلب رضایت و راحتی کاربرانش و بهتر شدن در امر خدمت رسانی، از راه اندازی 182 مرکز خدمات ارتباطی جدید در سراسر کشور را خبر داد.

افتتاح ۱۸۲ دفتر امور مشترکین ایرانسل در کل کشور
گفتنی است در این مرکز ها به جز عرضه خدماتی مانند ثبت نام و فروش سیم کارت دائمی و اعتباری و مودم های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل ، تعویض سیم کارت ، پیگیری دریافت سیم کارت هدیه ، فروش انواع کارت شارژ ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی ، صدور ریز مکالمات برای مشترکان تلفن همراه ، خدمات رومینگ ، تنظیمات دیتا و MMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز برای مراجعه کنندگان قابل عرضه می باشد.

شایان ذکر است کاربران ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی ایرانسل من ، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا اسمارت فون خود مدیریت نمایند و در ساعت دلخواه به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. هم اکنون خدمات بسیار زیادی مانند پرداخت قبض ها ، شارژ حساب ، پیگیری و ثبت مشکلات ، دیدن و تغییر طرح تعرفه ، فعالسازی و تماشای باقیمانده بسته های افزایشی و کنترل کردن موجودی حساب از سوی برنامه کاربردی قابل اجرا می باشد

.این ۱۸۲ مرکز خدمات اختصاصی شرکت ایرانسل در استان های تهران ، قزوین ، مرکزی ، قم ، سمنان ، البرز ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، فارس ، هرمزگان ، کرمان ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، اصفهان ، خوزستان ، یزد ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان ، گیلان ، همدان ، کرمانشاه ، کردستان ، لرستان ، مازندران و گلستان افتتاح گشته و در کل تعداد مرکزهای خدمات کاربران این اپراتور در سراسر کشور به ۲۲۴ مرکز افزایش یافت.

همچنین آدرس دقیق و ساعت کار هر کدام از مراکز خدمات ایرانسل در قسمت مراکز فروش و خدمات ایرانسل موجود می باشد. از سویی مشترکان ایرانسل می توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی بدون نیاز به هیچ گونه تماسی با مراکز خدمات مشترکان ، در زمان دلخواه خود حساب ایرانسلشان را مدیریت و کنترل نمایند.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 301 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 18:33

طبق گزارش های اعلام شده، در تاریخ 19 بهمن 1397باتوجه به مصوبه شماره 2 جلسه شماره 289 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات اولین دروازه تماس بین الملل خصوصی کشور به مقصد 63 کشور توسط اپراتور ایرانسل راه اندازی شد و هدف آن ارائه تماس صوتی بین المللی با کیفیت بالا به کاربران می باشد.

ارائه اولین دروازه تماس بین‌الملل خصوصی توسط ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

مصوبه شماره 2 جلسه شماره 289 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در تاریخ 19 بهمن 97 تنظیم شد و هدف آن ارائه مکالمات بین المللی با کیفیت بالا به مشترکین می‌باشد.

همان طور که در ابتدا گفته شد،در مرحله اول این پروژه، شرکت سیم کارت ایرانسل، برای تماس به مقصد 63 کشور اقدامات لازم را انجام داده است و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این تعداد در مراحل بعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 261 تاريخ : شنبه 5 مرداد 1398 ساعت: 15:30

بنابر خبرهای اعلام شده ،اپراتور ایرانسل با هدف حمایت از بازی ها و بازی سازهای ایرانی به عنوان حامی، کمپینی به نام استفاده از بازی های ایرانی را راه اندازی کرد. این همایش بازی های رایانه ای در 19 اسفندماه 1396 در تالار وحدت برگزار می شود که در کنار رقابت،امکان تبادل نظر و ارائه راهکارهای متفاوت در جهت گسترش حیطه فعالیت برای بازسازهای ایرانی را نیز مهیا کرده است. 

برگزاری هفتمین همایش بازی‌های رایانه‌ای تهران با پشتیبانی ایرانسل        

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.

 پیش از این ایرانسل دو گیمر ایرانی را برای حضور در مسابقات جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) در کشور فرانسه حمایت کرده است. آن‌ها در سومین دوره رقابت‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران که با حمایت ایرانسل برگزار شده بود نفرات نخست دو بازی "کلش رویال" و "فیفا" شده بودند.

گفتنی است در این دوره از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای 172 بازی و 18 بازی‌نامه شرکت کرده‌اند.

از آنجایی که بازی‌های برتر جشنواره به صورت اختصاصی بر روی وب‌سایت و نرم افزار کاربردی اندروید چارخونه قرار دارد، کاربران می‌توانند با هر بار شارژ بازی از امتیاز بیشتری برای حضور در قرعه‌کشی و یا استفاده در بازی‌ها بهره‌مند شوند.

ایرانسل با هدف پشتیبانی از بازی‌ها و بازی‌سازهای ایرانی و به عنوان  حامی ویژه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران کمپینی به نام "استفاده از بازی‌های ایرانی"  را راه‌اندازی کرد

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت: 14:20